مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 12:372022-10-02سياسي

پیام های ایلان ماسک و جک دورسی افشا شد


پیام های فاش شده ی ایلان ماسک به جک دورسی و چند فرد سرشناس دیگر، شامل جزییات جالبی درباره ی روند تصاحب توییتر و رابطه ی پرتنش ماسک با پاراگ آگراوال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از زومیت، درحالی که انتظار می رفت جلسه ی استشهادیه ی دادگاه ایلان ماسک و توییتر همین روزها برگزار شود، قاضی اعلام کرد تاریخ برگزاری چند روز به تعویق افتاده است تا فعلاً به جزییات خیلی دقیقی درباره ی ادعاهای دو طرف پرونده دسترسی نداشته باشیم، اما آن طور که ورج می نویسد ابعاد جدیدی از این پرونده ی خبرساز در مرکز توجه قرار گرفته است.

پیامک های ردوبدل شده بین ایلان ماسک و چند فرد سرشناس دیگر نشان می دهند که مدیرعامل ثروتمند تسلا و اسپیس ایکس چگونه تصمیم به تصاحب توییتر گرفته است.

در این پیام ها ایلان ماسک با جک دورسی (مدیرعامل سابق توییتر)، جیسون کالاکانیس (کارآفرین) و جو روگن (پادکستر معروف آمریکایی) بر سر مسائل مختلفی مثل بلاک چین و اعمال تغییراتی در هیئت مدیره ی توییتر سخن می گوید.

پیام های ردوبدل شده بین ایلان ماسک و بقیه که در اینجا قابل مشاهده هستند، عموماً در دو بخش دسته بندی می شوند: هیجانی مثال زدنی درباره ی تصمیم ایلان ماسک برای تصاحب توییتر و جلسه ای پرتنش پس از عقب نشینی ماسک از تصاحب این شبکه ی اجتماعی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام های ایلان ماسک و جک دورسی افشا شد

پیام های ایلان ماسک و جک دورسی افشا شد