مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 12:172022-10-02سياسي

فرمانده کل سپاه: آمریکا پیر، فرسوده، عاجز و شکست خورده است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه 10 مهر) در چهارمین دوره مراسم یاد ها و نام ها که توسط مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس برگزار شد، - سردار سلامی گفت: امروزه آمریکا پیر، فرسوده، عاجز و شکست خورده هست و به دنبال جبران این شکست ها، همه شیاطین و اشرار عالم، یک جنگ سیاسی و رسانه ای را آغاز کردند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه 10 مهر) در چهارمین دوره مراسم یاد ها و نام ها که توسط مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس برگزار شد، با طرح این سوال که آیا شمایلی که امروز آمریکا در منطقه دارد با 30سال پیش قابل مقایسه است؟ گفت: آمریکا امروز پیر، فرسوده و عاجز شده و ما این قضیه را می بینیم.

وی افزود: من با چشم سر می بینم و می گویم که آمریکا شکست خورده است و اکنون به دنبال جبران این شکست ها، همه شیاطین و اشرار عالم، یک جنگ سیاسی و رسانه ای را آغاز کردند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: شما نشانه های این تهاجم دشمن را برای جبران آن شکست های سخت، می بینید؛ آن ها می خواهند اجازه ندهند تا به نام اسلام یک جغرافیای مستقل با حاکمیت، قدرت و با منطقی نافذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده کل سپاه: آمریکا پیر، فرسوده، عاجز و شکست خورده است

فرمانده کل سپاه: آمریکا پیر، فرسوده، عاجز و شکست خورده است