مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 12:122022-10-02پزشكي

پیش بینی موارد افزایش ابتلا به آنفلوآنزا در هدان


مدیر گروه بیماری های واگیردار معاونت بهداشتی همدان از پیش بینی افزایش موارد ابتلا به بیماری آنفلوآنزا طی امسال نسبت به دو سال اخیر در استان خبر داد.

- سیدجلال الدین بطحایی؛ مدیر گروه بیماری های واگیردار معاونت بهداشتی همدان  در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به پیش بینی افزایش موارد ابتلا به بیماری آنفلوآنزا در همدان اظهار کرد: طی دو سال اخیر موارد ابتلا به آنفلوآنزا به خاطر استفاده مردم از ماسک و همچنین رعایت پروتکل‎های بهداشتی، کاهش داشت اما امسال پیش بینی می شود که افزایش یابد.

 وی با تاکید به اینکه امسال با کاهش استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی موارد آنفلوآنزا در همدان و نیز کشور افزایش خواهد یافت و مردم باید مراقب باشند گفت: آنفلوانزا یک عفونت ویروسی است که سیستم تنفسی فرد (بینی، گلو و ریه ها) را مورد تهاجم قرار می دهد.

مدیر گروه بیماری های واگیردار معاونت بهداشتی همدان  خاظرنشان کرد: آنفلوآنزا در بیشتر افراد به خودی خود برطرف می شود اما گاهی اوقات این بیماری و عوارض آن می تواند کشنده باشد.

بطحایی بیان کرد: کودکان خردسال زیر 5 سال و به ویژه کودکان زیر 12 ماه، بزرگسالان بزرگتر از 65 سال، ساکنان خانه های سالمندان و سایر مراکز مراقبت طولانی مدت، زنان باردار و زایمان کرده( تا مدت زمان دو هفته پس از زایمان)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی موارد افزایش ابتلا به آنفلوآنزا در هدان

پیش بینی موارد افزایش ابتلا به آنفلوآنزا در هدان