مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 12:022022-10-02سياسي

دشمن به دنبال ایجاد چند قطبی در جامعه است


یک فعال اجتماعی در خراسان شمالی گفت: دشمن در زمینه اعمال نفوذ نظامی علیه ایران ناتوان است به همین منظور تلاش آن ها جهت ایجاد چند قطبی بین افراد جامعه و قرار دادن مردم در مقابل یکدیگر است.

- پوریا سرداریان، فعال اجتماعی در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به عجز و ناتوانی دشمن از اعمال نفوز نظامی علیه ایران، اظهار کرد: دشمن در زمینه اعمال نفوذ نظامی علیه ایران ناتوان شده و می خواهد از طریق ایجاد چند قطبی بین افراد جامعه و قراردادن آنها در مقابل یکدیگر به کشور ضربه بزند.

وی گفت: امروز در فضای دانشگاه و جامعه با یک موج سنگین از روایت جعلی و کذب مواجه هستیم که در حال تحریک احساسات مردم است تا مردم را در مقابل یکدیگر و در برابر حاکمیت قرار دهد.

این فعال اجتماعی با اشاره به وجود افراد مختلف در اغتشاشات، افزود: عموم افرادی که در این ایام اغتشاشات پای کار آمده اند افرادی هستند که یا تحریک احساسات شده اند و یا روایات جعلی و مخدوش از ماجراهای اتفاق افتاده شنیده اند.

سرداریان، دستاورد های بزرگ اخیر در کشور نظیر راه پیمایی عظیم اربعین، موفقیت دولت در زمینه مهار کرونا، اتفاقات مثبت در زمینه بین الملل و پیروزی های محور مقاومت را از جمله عواملی بیان کرد که باعث شده تا دشمن جهت کمرنگ کردن این اتفاقات دست به اقداماتی نظیر ایجاد اغتشاش در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال ایجاد چند قطبی در جامعه است

دشمن به دنبال ایجاد چند قطبی در جامعه است