مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 12:022022-10-02سياسي

روایت حجت الاسلام سلیمی از جلسه غیرعلنی امروز مجلس


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست غیرعلنی امروز مجلس گفت: در این نشست که با دستورکار اتفاقات روز های اخیر در کشور برگزار شد، - وزیر کشور، فرمانده کل انتظامی کشور و معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در جلسه غیر علنی مجلس گزارشی از اغتشاشات و مسائل اخیر کشور را به مجلس ارائه کردند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست غیرعلنی امروز مجلس گفت: در این نشست که با دستورکار اتفاقات روز های اخیر در کشور برگزار شد، احمد وحیدی وزیر کشور، سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی، تعدادی از نمایندگان و روسای کمیسیون های امنیت و شورا ها مطالبی را مطرح کردند.

وی افزود: مباحثی که در جلسه امروز توسط سخنرانان مطرح شد این بود که ما در هفته ها و ماه های قبل عضویت ایران در شانگهای، بازتاب بزرگ راهپیمایی اربعین و.

را داشتیم و روند کار کشور رو به پیشرفت بود و دشمن با طراحی هایی که داشت به دنبال آن بود تا با ایجاد اغتشاشات جلوی این روند روبه رشد را بگیرد و برای ایجاد این اغتشاشات به دنبال یک بهانه همچون فوت خانم امینی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت حجت الاسلام سلیمی از جلسه غیرعلنی امروز مجلس

روایت حجت الاسلام سلیمی از جلسه غیرعلنی امروز مجلس