مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 11:322022-10-02حوادث

انهدام باند مسلح راهزنی های میلیاردی در استان مرکزی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از پایگاه خبری پلیس کامیار چهری اظهار کرد: به دنبال سرقت یک کامیون حامل محموله 27 تن ورق مسی در یکی از محور های مواصلاتی شهرستان زرندیه موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با آغاز تحقیقات پلیس آگاهی استان مرکزی مشخص شد طی یک ماه گذشته چند محموله با روش راهزنی و سرقت مسلحانه از محور مذکور به سرقت رفته است.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: در ادامه تحقیقات پلیس و با بررسی صحنه های سرقت و پایش دوربین های مداربسته جاده ای مسیر تردد کامیون ها که به سمت حوزه استحفاظی استان تهران در حرکت بودند مشخص شد.

چهری یادآور شد: در ادامه بررسی های صورت گرفته در مسیر حرکت خودرو ها مشخص شد که تریلی های سرقتی پس از تخلیه شدن محموله به صورت بلاصاحب (بدون بار) در حوزه شهرستان زرندیه و نزدیک محل سرقت رها شده است.

وی بیان کرد: در تحقیقات تکمیلی پلیس سرنخ هایی از 4 نفر سارق که به صورت تیمی اقدام به سرقت محوله های بزرگ می کردند به دست آمد.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: با کشف رد پای سارقان در یک معامله محموله ورق های مسی در اطراف استان تهران بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان مرکزی در محل معامله حاضر و پس از اطمینان از اینکه فروشندگان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند مسلح راهزنی های میلیاردی در استان مرکزی

انهدام باند مسلح راهزنی های میلیاردی در استان مرکزی