مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 11:222022-10-02سياسي

70 میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان سرطان کرمانشاه نیاز است


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: پروژه بیمارستان سرطان از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان است که جهت اتمام این پروژه حدود 70 میلیارد تومان مورد نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، صادق کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز در دیدار حجت الاسلام محمدی عراقی نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با اعضای هیات رییسه دانشگاه، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیش از 18 هزار پرسنل شاغل دارد که در حوزه های مختلف آموزشی، بهداشتی و درمانی در حال خدمات رسانی هستند.

وی ادامه داد: پروژه بیمارستان سرطان از جمله پروژه های بسیار مهم دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است که از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان است، جهت اتمام این پروژه حدود 70 میلیارد تومان مورد نیاز است که در صورت تامین اعتبار تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید و مردم استان و به ویژه غرب کشور از خدمات ارزشمند این بیمارستان بهره مند خواهند شد.

*فعالیت 27 بیمارستان دولتی و غیر دولتی در کرمانشاه پرویز صوفیوند معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه نیز، ادامه داد: تعداد 27 بیمارستان دولتی و غیر دولتی در استان وجود دارد که از این تعداد 18 بیمارستان استان از بیمارستان های تابعه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان سرطان کرمانشاه نیاز است

70 میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان سرطان کرمانشاه نیاز است