مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 11:122022-10-02سياسي

رییس ستادکل نیروهای مسلح: دانشجو نباید دچار سیاست زدگی و حزب گرایی شود


سرلشکرمحمد باقری در دیدار جمعی از دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور، با اشاره به نقش تعیین کننده دانشجویان در حوزه های علمی و فناوری های نوین، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر پاسدار ستاد کل نیروهای مسلح در دیدار با جمعی از دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور، با اشاره به نقش تعیین کننده دانشجویان در حوزه های علمی و فناوری های نوین، اظهار داشت: بدون تردید دانشجویان موتور محرک کشور محسوب می شوند.

رییس ستادکل نیروهای مسلح با تاکید بر توجه به تهدیدات امنیتی و توطئه هایی که انقلاب اسلامی با آن مواجه است، گفت: طبیعتاً قشر دانشجو مسئولیت و رسالت خطیر و سنگینی را در عرصه مقابله با تهدیدات پیشِ رو بر عهده دارد.

از دانشجویان انتظار می رود که در ارتباط با مسائل مختلف روحیه پرسشگری و مطالبه گری داشته باشند و نسبت به مسائل آگاه و توجیه باشند و مهمتر اینکه دیگران را نیز در مواجهه با مسائل توجیه کنند.

وی خاطرنشان کرد: تشکل های دانشجویی امروز به عنوان اصیل ترین و مهمترین تشکل ها محسوب می شوند و این مجموعه ها رسالت مهمی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، خصوصا در تحقق گام دوم انقلاب اسلامی عهده دار هستند.

  سرلشکر باقری در ادامه، حرکت در مسیر توسعه علم، توسعه دانش، فناوری و پژوهش را اصلی ترین وظیفه قشر دانشجو، عنوان کرد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس ستادکل نیروهای مسلح: دانشجو نباید دچار سیاست زدگی و حزب گرایی شود

رییس ستادکل نیروهای مسلح: دانشجو نباید دچار سیاست زدگی و حزب گرایی شود