مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 10:572022-10-02سياسي

رییس ستادکل نیروهای مسلح: دانشجو نباید دچار سیاست زدگی و حزب گرایی شود/


سرلشکرمحمد باقری در دیدار با جمعی از دانشجویان دانشگاههای سراسر کشور، با اشاره به نقش تعیین کننده دانشجویان در حوزه های علمی و فناوری های نوین، - الگوی موفقیت در دفاع مقدس می تواند بسترساز برون رفت از مشکلات کنونی باشد  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر پاسدار داشته باشند و نسبت به مسائل آگاه و توجیه باشند و مهمتر اینکه دیگران را نیز در مواجهه با مسائل توجیه کنند.

  رییس ستادکل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: تشکل های دانشجویی امروز به عنوان اصیل ترین و مهمترین تشکل ها محسوب می شوند و این مجموعه ها رسالت مهمی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، خصوصا در تحقق گام دوم انقلاب اسلامی عهده دار هستند.

  سرلشکر باقری در ادامه ، حرکت در مسیر توسعه علم، توسعه دانش، فناوری و پژوهش را اصلی ترین وظیفه قشر دانشجو، عنوان کرد و گفت: جایگاه علم و فناوری در تولید قدرت و سربلندی کشور بسیار مهم است و امروز دانشجویان ما باید با تلاش در عرصه های علمی و پژوهشی جایگاه علمی کشور را متناسب با شأن و تراز ملت بزرگ ایران، ارتقاء بخشند.

امروز یکی از مهم ترین اهداف جبهه علمی کشور باید دستیابی به این جایگاه رفیع باشد.

  وی با تاکید بر اینکه برای رسیدن به جایگاه رفیع دانش و فناوری نیازمند پیشرفت در حوزه های مختلف علمی، بویژه فناوری های نوین هستیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس ستادکل نیروهای مسلح: دانشجو نباید دچار سیاست زدگی و حزب گرایی شود/

رییس ستادکل نیروهای مسلح: دانشجو نباید دچار سیاست زدگی و حزب گرایی شود/