مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 10:522022-10-02دانش

ازبکستان از زیست بوم فناوری و نوآوری ایران میزبانی می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هیاتی تجاری و فناوری متشکل از شرکت های دانش بنیان و خلاق عرصه های مختلف فناورانه را به کشور ازبکستان اعزام می کند تا از این طریق مسیر ورود محصولات .

- همزمان با هفته نوآوری ازبکستان، این کشور میزبان محصولات دانش بنیان و خلاق ایران ساخت می شود تا فرصتی مناسب برای صادرات محصولات فناورانه و نوآورانه به بازار همسایه شمال شرقی ایران مهیا شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هیاتی تجاری و فناوری متشکل از شرکت های دانش بنیان و خلاق عرصه های مختلف فناورانه را به کشور ازبکستان اعزام می کند تا از این طریق مسیر ورود محصولات دانش بنیان ایرانی به این بازار بزرگ تسهیل شود.

ایران و ازبکستان از جمله کشور های آسیای مرکزی محسوب می شوند و همین همجواری و هم نشینی آن ها در این منطقه راهبردی می تواند بهترین فرصت و بهانه برای توسعه روابط علمی و فناورانه میان آن ها باشد.

ایران می تواند با تکیه بر اولویت سیاست همسایگی با استفاده از ظرفیت‏ های جغرافیایی، اقتصادی و فرهنگی خود تلاش ‏ کند کارآمدی همکاری با این منطقه مهم و کشور های آن را ارتقا دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازبکستان از زیست بوم فناوری و نوآوری ایران میزبانی می کند

ازبکستان از زیست بوم فناوری و نوآوری ایران میزبانی می کند