مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 10:372022-10-02دانش

اساتید و دانشجویان علوم و تحقیقات مصمم به برگزاری کلاس ها هستند


قائم مقام رییس دانشگاه آزاد اسلامی در واحد علوم و تحقیقات گفت: کلاسهای آموزشی این واحد با حضور اساتید و دانشجویان با قوت در حال برگزاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه آزاد، جمشید صباغ زاده قائم مقام رییس دانشگاه آزاد اسلامی با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: خوشبختانه کلاس های آموزشی واحد علوم و تحقیقات با استقبال خوب اساتید و دانشجویان با قوت در حال برگزاری است.

قائم مقام رییس دانشگاه آزاد اسلامی در واحد علوم و تحقیقات با بیان اینکه 90 درصد کلاس های مقطع دکتری واحد علوم و تحقیقات روز گذشته برگزار شد، اظهار کرد: امروز 1230 کلاس در مقطع دکتری، 1358 کلاس در مقطع کارشناسی ارشد و 600 کلاس در مقطع کارشناسی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار شد.

صباغ زاده با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات با تمام توان و ظرفیت در حال فعالیت است، افزود: اساتید و دانشجویان این دانشگاه در تشکیل و برگزاری منظم کلاس ها مصمم و پیگیر هستند و همه در جهت رشد و پیشرفت کشور تلاش و کوشش می کنند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات دارای 40 هزار دانشجو است، گفت: ثبت نام در این واحد دانشگاهی همچنان ادامه دارد و ما شاهد افزایش تعداد دانشجویان در این واحد خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساتید و دانشجویان علوم و تحقیقات مصمم به برگزاری کلاس ها هستند

اساتید و دانشجویان علوم و تحقیقات مصمم به برگزاری کلاس ها هستند