مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 10:372022-10-02سياسي

دو قطبی سازی و نشر اکاذیب خط قرمز دادستانی یزد است


معاون دادستان عمومی و انقلاب یزد گفت: دو قطبی سازی بین اقلیت های مذهبی و نشر اکاذیب خط قرمز دادستانی استان یزد است و با جدیت به امر ورود می کند.

- محمد نعیمی نژاد، معاون دادستان مرکز استان در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد، با بیان این که در بحث فضای مجازی سه نوع نگاه وجود دارد، اظهار کرد: نگاه اول، سطحی و خوش بیانه است که خانواده ها به این واسطه هیچ نظارتی بر فرزندان خود نمی کنند.

وی افزود: نگاه دوم به بحث فضای، وضعیت قرمزی است که فضای مجازی را تهدیدی جدی و شرایط بحرانی می داند و باعث می شود که انجام و در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان این که در بحث حقوق عامه فعالیت در فضای مجازی و فضای حقیقی تفاوتی ندارد، بیان کرد: اکثر ناهنجاری های کشف شده در استان یزد غیرحرفه ای و بدون سازماندهی خاصی  انجام می شود.

نعیمی نژاد دو قطبی سازی بین اقلیت های مذهبی، نشر اکاذیب و بحث منافی عفت از جمله اقدامات مجرمانه در فضای مجازی است که در صورت مشاهده دادگستری با جدیت به این موضوع ورود می کند.

این کارشناس قضایی تأکید کرد: جرائم خیابانی ناشی از فضای مجازی که این روزها هم درگیر آن هستیم، ناشی از هیجانات جوانی است که به خاطر نبود سواد رسانه ای مناسب جوانان و نوجوانان ناخواسته درگیر یک سری معضلات و چالش هایی در این حوزه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو قطبی سازی و نشر اکاذیب خط قرمز دادستانی یزد است

دو قطبی سازی و نشر اکاذیب خط قرمز دادستانی یزد است