مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 10:072022-10-02سياسي

ایرانیان همیشه از یکپارچگی سرزمینشان دفاع کرده اند


یک عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایرانی ها همواره در طول تاریخ از یکپارچگی ملت و سرزمینشان دفاع کرده اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، روح الله ایزدخواه در گفت و گو با ایسنا، در رابطه با ضرورت هشیار بودن مردم در هنگام مطالبه گری و از سویی تلاش دیرینه عناصر خارجی در راستای سوریه سازی ایران بیان کرد: به نظرم این موضوع از اساس منتفی است و امکان این اتفاق در ایران وجود ندارد.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه ایرانی ها همیشه در طول همه دوره های تاریخی از یکپارچگی ملت و سرزمینشان دفاع کرده اند، این موضوع از اساس نه در فرهنگ و نه در قانون مذهبی ما جایی ندارد و این خطر منتفی است.

این عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: اگر یک عده از دولت ها هم تلاش هایی می کنند قطعا شکست خورده است و انسجام ملی را علیه آنها تشدید خواهد کرد، لذا بنده شخصا نگرانی از این بابت ندارم و معتقدم که هیچ خطری برای ایران پیش نخواهد آمد.

ایزدخواه تاکید کرد: اگر اختلافی هم از لحاظ سلیقه ای بین ملت و دولت باشد، این اختلافات درون گفتمانی و قابل حل است و هیچ وقت به آنجا نخواهد کشید که مساله یکپارچگی ملت و سرزمین را دچار خدشه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرانیان همیشه از یکپارچگی سرزمینشان دفاع کرده اند

ایرانیان همیشه از یکپارچگی سرزمینشان دفاع کرده اند