مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 10:022022-10-02اقتصادي

35 درصد مددجویان کمیته امداد گلستان سالمند هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلستان، عیسی بابایی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از جمعیت 160 هزار نفری زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان حدود 56 هزار نفر در قالب 42 هزار و 866 خانوار در ردیف حوزه سالمندی هستند.

وی بیان کرد: علاوه بر خدمات ذکر شده خدمات ویژه مختص سالمندان از جمله کمک هزینه نگهداری سالمندان در منزل هر نفر ماهیانه 250 هزار تومان پرداخت می شود که در 6 ماهه سال جاری به حدود هزار و 500 نفر این خدمات ارائه شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: تامین کالا و تجهیزات پزشکی و بازتوانی شامل تخت، تشک، ویلچر، عصا، دستگاه اکسیژن ساز و پانسمان نوین برای زخم بستر ارائه می شود که برای 850 سالمند زمین گیر و دارای بیماری خاص و سخت علاج در 6 ماهه سال جاری یک میلیارد و 400 هزار تومان پرداخت شد.

بابایی افزود: کمک های درمانی شامل پرداخت هزینه دارو، بستری، توان بخشی و بازتوانی به مراکز درمانی طرف قرارداد رایگان برای سالمندان ارائه شده که 12 هزار سالمند به مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون تومان در 6 ماه امسال از این خدمات بهره مند شدند.

وی اظهار داشت: در هفته سالمند (ششم تا 12 مهر) به هزار و 500 سالمند با اولویت زمین گیران و بیماران خاص و سخت علاج با سرانه یک میلیون تومان به صورت بلاعوض بن کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 درصد مددجویان کمیته امداد گلستان سالمند هستند

35 درصد مددجویان کمیته امداد گلستان سالمند هستند