مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 09:572022-10-02سياسي

تناقضات سلبریتی ها سر به فلک کشیده است/ نان در گرفتن چه موضعی ست؟


گرشاسب ریگی، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، در خصوص اغتشاشات اخیر گفت: دشمن پس از آن که از تحریم ها نتیجه نگرفت به سمت موضوع تجزیه طلبی پیش رفت.

عضو هیئت علمی دانشگاه شهرکرد با اشاره به پیشرفت های کشور به ویژه در یک سال اخیر و موفقیت های دولت مردمی، بیان کرد: دشمن با دیدن این موفقیت ها ناامید شده و به سمت چندقطبی کردن و چندپاره کردن جامعه روی آورده است.

دشمن با اسم رمز حجاب اجباری در پی فتنه انگیزی ست ریگی اظهار داشت: دشمن پس از متحمل شدن شکست های پی درپی، این بار با اسم رمز حجاب اجباری و ماجرای مهسا امینی به میدان آمده و به دنبال فتنه انگیزی است.

وی با بیان اینکه اهداف دشمن مانند دفعات قبل با بصیرت مردم ناکام مانده است، اظهار کرد: سلبریتی هایی که مواضع مخالف نظام دارند دلسوز مردم نبوده و فقط در پی منافع شخصی شان هستند.

مواضع متناقض، ثمره نان به نرخ روز خوری! عضو هیئت علمی دانشگاه شهرکرد ضمن اشاره به وجود تناقض های متعدد در مواضع این افراد، عنوان کرد: در سخنان رهبر معظم انقلاب نیز به این نکته اشاره شده است که از طرفی می گویند جانم فدای ایران و از سوی دیگر پرچم ایران را آتش می زنند و این دو هرگز با هم جمع نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تناقضات سلبریتی ها سر به فلک کشیده است/ نان در گرفتن چه موضعی ست؟

تناقضات سلبریتی ها سر به فلک کشیده است/ نان در گرفتن چه موضعی ست؟