مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 09:522022-10-02سياسي

بیش از6 میلیون زائر در ایام دهه پایانی ماه صفر وارد مشهد شدند


معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت : طی دهه پایانی ماه صفر امسال از 26 شهریور ماه تا هفتم مهر ماه کنونی در مجموع 6 میلیون و 404 هزار و 617 زائر وارد کلانشهر مشهد شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد صبح امروز اظهار کرد: طی دهه پایانی ماه صفر امسال از 26 شهریور ماه تا هفتم مهر ماه کنونی در مجموع 6 میلیون و 404 هزار و 617 زائر وارد کلانشهر مشهد شده اند.

معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی افزود : 80 درصد این شمار با وسیله نقلیه شخصی، هفت درصد به صورت پیاده از طریق جاده های مواصلاتی، پنج درصد به وسیله اتوبوس، سه درصد با هواپیما و پنج درصد دیگر با قطار به مشهد آمده اند.

وی با بیان این  که 25.

5 درصد رشد در میزان ورود زائر به مشهدالرضا در مقایسه با مدت مشابه سال 98 ثبت شده است ادامه داد:در دهه پایانی ماه صفر سال 98 و قبل از شیوع ویروس کرونا  پنج میلیون و 100 هزار زائر در این ایام به مشهد سفر کرده اند.

معاون استاندار خراسان رضوی با بیان این که طی این مدت 70 درصد مجموع 690 هزار نفر-شب ظرفیت اقامتی مشهد تکمیل شد گفت: براین اساس 43 درصد ظرفیت اقامتی رسمی شامل هتل، هتل آپارتمان و مهمانپذیر ، 71 درصد واحدهای اقامتی موقت و 43 درصد ظرفیت اسکان اضطراری مشهد مورد استفاده زائران قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از6 میلیون زائر در ایام دهه پایانی ماه صفر وارد مشهد شدند

بیش از6 میلیون زائر در ایام دهه پایانی ماه صفر وارد مشهد شدند