مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 09:522022-10-02دانش

استاد دانشگاه تهران: سلبریتی ها ساخته صنعت سرگرمی اند و انسان های ضعیفی هستند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجید سلیمانی استاد دانشگاه و پژوهشگر حوزه ارتباطات در رابطه با مرجعیت فکری و انتقال آن به سلبریتی های ایران گفت: - استاد دانشگاه تهران گفت: سلبریتی ها ساخته صنعت سرگرمی هستند و از خود اراده و فضلی ندارند بنابراین باید بین اهل علم و فرهنگ و هنر با آنان تمائزی قایل بود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجید سلیمانی استاد دانشگاه و پژوهشگر حوزه ارتباطات در رابطه با مرجعیت فکری و انتقال آن به سلبریتی های ایران گفت: اشخاصی مانند سلبریتی ها این قدرت را دارند که از ظرفیت رسانه های اجتماعی بهره ببرند و در ظاهر، ارتباطات میان فردی خود را عرضه کنند.

به عنوان مثل این حس را برای هوادران خود به وجود بیاورند که بی واسطه با آنان در رسانه های اجتماعی ارتباط دارند در حالی که چنین نیست.

وی افزود: البته این به آن معنا نیست که روشنفکران، روحانیون و دانشگاهیان که در گذشته مرجع بودند مرجعیت را به کل از دست داده اند، اما بحث ما در مورد میزان و گستردگی مرجعیتی است که در حال حاضر سلبریتی ها در اختیار گرفته اند و آن به تحول نظام ارتباطات اجتماعی مربوط است، البته موضوع اهمیت پیدا کردن سلبریتی و مرجعیت آن ها به ایران محدود نمی شود و در سایر کشور های دیگر هم این مسائل قابل رؤیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد دانشگاه تهران: سلبریتی ها ساخته صنعت سرگرمی اند و انسان های ضعیفی هستند

استاد دانشگاه تهران: سلبریتی ها ساخته صنعت سرگرمی اند و انسان های ضعیفی هستند