مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 09:372022-10-02اقتصادي

برنامه ریزی جهت تحول اقتصادی در شهرداری تهران/تعامل همه جانبه با دولت


معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران با اشاره به تسریع در برنامه های تحول اقتصادی در مجموعه شهرداری گفت: تعامل همه جانبه با دولت مد نظر قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، لطف الله فروزنده در دیدار با مدیران کل و مدیران عامل سازمان های حوزه معاونت مالی و اقتصادی شهرداری تهران ضمن قدردانی از اقدامات یک سال گذشته در این معاونت، اظهار داشت: از جمله این اقدامات، تشکیل خزانه واحد، فروش املاک شهرداری در بورس کالا، خرید اقلام ضروری شهرداری از بورس کالا بوده که استمرار این خدمات و حرکت ها در دستور کار خواهد بود و حتی بایستی بیشتر از گذشته نسبت به آن اهتمام داشته باشیم.

وی افزود: در خصوص موضوعاتی که تاکنون به نتیجه نرسیده است، باید یک بازنگری و آسیب شناسی انجام شود تا به سمت یک تحول اساسی قدم برداریم.

ایجاد برنامه عملیاتی در راستای تحقق اهداف شهردار تهران فروزنده ادامه داد: تغییراتی که در شهرداری انجام شده است در راستای تحقق اهدافی است که شهردار تهران در نظر گرفته و محورهای استفاده کنیم.

مناطق نیز از ظرفیت های زیادی در حوزه دارایی ها و املاک برخوردارند که باید با همکاری یکدیگر به شکوفایی در این زمینه برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی جهت تحول اقتصادی در شهرداری تهران/تعامل همه جانبه با دولت

برنامه ریزی جهت تحول اقتصادی در شهرداری تهران/تعامل همه جانبه با دولت