مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 09:322022-10-02دانش

جذب و اقامت گردشگران در اماکن باستانی تسهیل شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، استفاده از روش های نوآورانه برای تسهیل رزرو اماکن اقامتی برای گردشگران و مسافران سراسر جهان به ایران، - تقویت روش های معرفی جاذبه های توریستی و هموار کردن مسیر های ورودی گردشگران، از نوآوری هایی است که یک شرکت خلاق توسعه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، استفاده از روش های نوآورانه برای تسهیل رزرو اماکن اقامتی برای گردشگران و مسافران سراسر جهان به ایران، زمینه را برای مسافران خارجی به کشور تسهیل کرده است.

از جمله خدماتی که شرکت خلاق ایران هتل برای تسهیل سفر مسافران خارج از کشور به ایران ارائه کرده است، می توان به رزرو آنلاین هتل ها از طریق وب، پرداخت از طریق کارت های بین المللی اشاره کرد.

متقاضیان خارج از کشور به راحتی از توانایی ثبت هتل و پرداخت در لحظه برخوردار هستند.

این شرکت خلاق در آغاز راه، فعالیت خود را در شبکه های اجتماعی آغاز کرد و در ادامه با راه اندازی سایت ایران هتل در زمینه جذب توریست های خارجی و ارائه خدمات گردشگری فعالیت اصلی خود را ادامه داد و تا کنون زمینه ساز رزرو و جذب هزاران مکان اقامتی برای گردشگران شده است.

نحوه معرفی و ارائه خدمات این شرکت خلاق از طریق فناوری های دیجیتال صورت می گیرد و زمینه تمرکز اصلی این مجموعه، مکان های باستانی و مناطق پر ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب و اقامت گردشگران در اماکن باستانی تسهیل شد

جذب و اقامت گردشگران در اماکن باستانی تسهیل شد