مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 09:222022-10-02سياسي

کشف 32 قبضه اسلحه کلت جنگی از یک خودرو در کرمانشاه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، ضمن اتمام حجت با اغتشاشگران، آشوب گران و با کسانی که مخل نظم و امنیت مردم می شوند، اظهار کرد: با اشراف همکاران و تعامل بسیار خوب دستگاه های انتظامی، اطلاعاتی، امنیتی و قضایی مطمئنا هیچ اقدامی از سوی فتنه گران از دید ما پنهان نخواهد ماند و برخورد بدون اغماض، جدی و قاطعانه خواهد بود.

وی، از شناسایی و دستگیری تعدادی از آشوبگران مسلح که در اغتشاشات اخیر به سمت ماموران  تیراندازی کرده بودند خبر داد و افزود: افرادی که در اغتشاشات اخیر به نوعی مشارکت، نقش تحریک کننده و لیدری داشتند و یا اماکن و خودروهای خود را در اختیار اغتشاشگران قرار داده با هماهنگی قضایی احضار و تحت تعقیب قرار می گیرند.

چون امنیت مردم خط قرمز نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: در جریان همین اغتشاشات اخیر در چهار نوبهار شهر کرمانشاه سرنشینان خودرویی با سلاح گرم همکاران را مورد حمله قرار می دهند که با اقدام به موقع ماموران خودرو مورد هدف قرار گرفته و راننده خودرو هم مصدوم می شود.

وی ادامه داد: در خلال این اغتشاشات افراد سوءاستفاده کننده هم هستند که سلاح، مهمات تجهیزات غیرمجاز را وارد کشور می کنند که در همین راستا یک باندی که از طریق م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 32 قبضه اسلحه کلت جنگی از یک خودرو در کرمانشاه

کشف 32 قبضه اسلحه کلت جنگی از یک خودرو در کرمانشاه