مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 09:222022-10-02سياسي

خواب گروهک های تجزیه طلب درباره ایران هیچ گاه تعبیر نخواهد شد


عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: جمهوری اسلامی و نیروهای مدافع آن به اهداف دشمن آگاه هستند و در همین راستا در روزهای اخیر حملاتی به پایگاه های تجزیه طلب خارج کشور صورت گرفته است.

- ابراهیم اسفندیاری عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با تأکید بر اینکه منشأ فتنه اخیر استکبار جهانی است، اظهار داشت: استکبار جهانی از اینکه در طول 43 سال گذشته نتوانسته جمهوری اسلامی را از بین ببرد عصبانی است، خصوصاً اینکه شاهد است نظام مقدس جمهوری اسلامی روز به روز بالنده تر، محکم تر و قوی تر می شود و در این راستا دشمن به انواع گروهک ها کمک می کند تا اغتشاشاتی ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه از سمتی دیگر دشمنان در فضای مجازی در حال انجام اقداماتی بر علیه کشورمان هستند، افزود: دشمنان به دنبال اثرگذاری بر جوانان هستند و در این راستا در فضای مجازی حقایق را واژگون جلوه می دهند.

اسفندیاری با اشاره به اقدامات اخیر جمهوری اسلامی در مقابل عناصر تجزیه طلب تصریح کرد: جمهوری اسلامی و نیروهای مدافع آن به اهداف دشمن آگاه هستند و در همین راستا در روزهای اخیر حملاتی به پایگاه های تجزیه طلب خارج کشور صورت گرفته و در داخل کشور نیز اقدام به دستگیری سردمداران فتنه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواب گروهک های تجزیه طلب درباره ایران هیچ گاه تعبیر نخواهد شد

خواب گروهک های تجزیه طلب درباره ایران هیچ گاه تعبیر نخواهد شد