مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 08:522022-10-02سياسي

آیت الله اعرافی: دانش آموزان تیزهوش در مناطق کم برخوردارتر حمایت ویژه شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله علی رضا اعرافی، مدیرحوزه های علمیه در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش و رییس مدارس سمپاد استان قم اظهار کرد: امروز در مدارس سمپاد کشور، ظرفیت دانش آموزی ارزشمندی وجود دارد که باید برای امروز و فردای آنان در راستای خدمت و آبادانی نظام و کشور برنامه ریزی کرد.

عضو جدّی مورد توجه قرار دهید به طوریکه در پایان مقطع اول دبستان یا مقطع اول متوسطه دانش آموزی هنرمند، خطاط و کسی که بتواند به سهولت کتاب شعرای گذشته همانند سعدی، حافظ و .

را قرائت کند، تربیت کرده باشید.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: باید تلاش کنید در یک حلقه معرفتی و اخلاقی، دانش آموزان خود را پس از اتمام تحصیلات با خود مرتبط نگه دارید و این دوران با پایان تحصیلات خاتمه پیدا نکند و همچنان آن ارتباط معرفتی و اخلاقی ادامه داشته باشد.

مدیر حوزه های علمیه با بیان اینکه مدیرکل آموزش و پرورش استان، فردی توانمند، دغدغه مند و آشنا به مسائل تربیتی است، تصریح کرد: با توجه به این توانایی ها، انتظارات از قم و آموزش و پرورش آن در سطح کشور بسیار زیاد است و لذا در اجرای برنامه های تعلیم و تربیتی نگاهی ملی همراه با پیوست فرهنگی داشته باشید تا برای سایر استان های کشور هم الگو باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله اعرافی: دانش آموزان تیزهوش در مناطق کم برخوردارتر حمایت ویژه شوند

آیت الله اعرافی: دانش آموزان تیزهوش در مناطق کم برخوردارتر حمایت ویژه شوند