مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 08:522022-10-02سياسي

آیت الله اعرافی: دانش آموزان تیزهوش در مناطق کم تر برخوردار حمایت ویژه شوند


در برنامه هفتم توسعه باید نگاه ویژه ای به حمایت از دانش آموزان تیزهوش در مناطق کم تر برخوردار شهری و کشور داشته باشیم تا بتوانیم اطلاعات جامعی از دانش آموزان تیزهوش استان و کشور داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله علی رضا اعرافی، مدیرحوزه های علمیه در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش و رییس مدارس سمپاد استان قم اظهار کرد: امروز در مدارس سمپاد کشور، ظرفیت دانش آموزی ارزشمندی وجود دارد که باید برای امروز و فردای آنان در راستای خدمت و آبادانی نظام و کشور برنامه ریزی کرد.

عضو جدّی مورد توجه قرار دهید به طوریکه در پایان مقطع اول دبستان یا مقطع اول متوسطه دانش آموزی هنرمند، خطاط و کسی که بتواند به سهولت کتاب شعرای گذشته همانند سعدی، حافظ و .

را قرائت کند، تربیت کرده باشید.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: باید تلاش کنید در یک حلقه معرفتی و اخلاقی، دانش آموزان خود را پس از اتمام تحصیلات با خود مرتبط نگه دارید و این دوران با پایان تحصیلات خاتمه پیدا نکند و همچنان آن ارتباط معرفتی و اخلاقی ادامه داشته باشد.

مدیر حوزه های علمیه با بیان اینکه مدیرکل آموزش و پرورش استان، فردی توانمند، دغدغه مند و آشنا به مسائل تربیتی است، تصریح کرد: با توجه به این توانایی ها، انتظارات از قم و آموزش و پرورش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله اعرافی: دانش آموزان تیزهوش در مناطق کم تر برخوردار حمایت ویژه شوند

آیت الله اعرافی: دانش آموزان تیزهوش در مناطق کم تر برخوردار حمایت ویژه شوند