مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 08:372022-10-02سياسي

امروز دشمن به دنبال هویت زدایی از جوانان است


عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال هویت زدایی از جوانان است، گفت: آیا واقعا دشمن بهانه اش حجاب و مسائل مربوط به گشت ارشاد است؟ جوانان ما بدانند دشمن به این بهانه اعتقادات ما را هدف قرار داده است و می خواهد ابتدا انقلاب .

- معصومه حسینی تبار امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم بیان کرد: دشمنان کشورمان تحمل دیدن دستاورد های جوانان نخبه ایرانی را ندارند و نمی توانند ببینند یک کشور در خاورمیانه با تحریم های ظالمانه و انواع مشکلات 43 سال است که با قدرت پابرجا است و روز به روز رشد و پیشرفت می کند.

عضو هیئت علمی را به خیابان بکشد، جوانانی که هیچ آگاهی از آشوب نداشتند و فقط به دنبال تخلیه انرژی خود بودند.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیر بارها تاکید کرده اند که هرگاه آگاهی مردم در موضوعی ضعیف بود ما در آن جا شکست خوردیم؛ وظیفه فعالان علمی، فرهنگی و یا هرکسی که جامعه از آن تاثیرپذیری دارد این است که آگاهی مردم را نسبت به مسائل روز افزایش دهند.

حسینی تبار ادامه داد: کتاب هایی که در دانشگاه ها و یا مدارس تدریس می شود به عنوان یک سرفصل آموزشی خوب است اما در کنار این ها باید آگاهی دانشجویان و دانش آموزان را از مسائل مختلفی مانند دستاورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز دشمن به دنبال هویت زدایی از جوانان است

امروز دشمن به دنبال هویت زدایی از جوانان است