مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 00:022022-10-01سياسي

ابوالقاسمی: آشوبگران داعشی های خوش پوش هستند/ تجزیه طلبان خائن به وطنند


مخالفان جمهوری اسلامی خواهان آزادی بیان هستند اما در عمل هر که خلاف نظر آنها بگوید به تند روی و مزدور بودن محکوم می شود، - احمد ابوالقاسمی قاری بین المللی قرآن کریم در گفت وگو با فارس درباره حوادث روزهای اخیر کشور گفت: اهالی قرآن هم همگام با ملت مؤمن و انقلابی اغتشاشات روز های اخیر را محکوم و بر حفظ اصل هستند وی ادامه داد: البته این ایام به خاطر محدودیت اینترنت نمی شد چندان در فضای مجازی کار کرد و موضع گرفت اما مواضعمان همراه و هم سو با جمهوری اسلامی است، هر چند که به خاطر این مواضع توسط عده ای معلوم الحال مورد فحاشی و توهین قرار گرفتیم.

مخالفان جمهوری اسلامی طاقت شنیدن هیچ حرف و نظری جز خودشان را ندارند ابوالقاسمی با بیان اینکه مخالفان جمهوری اسلامی طاقت شنیدن هیچ حرف و نظری جز خودشان را ندارند، گفت: متأسفانه افرادی که ادعا دارند باید به عقاید دیگران احترام گذاشت و خواستار آنها صحبت می کند، به او فحاشی می کنند.

اما از طرفی می گویند که فضا بسته است، خفقان است و نمی گذارند حرف بزنیم، اما اگر کسی خلاف نظر آنها سخن بگوید، می شود تند رو و مزدور.

مخالفان جمعیت میلیونی اجتماع میدان انقلاب را مردم نمی دانند اما چند صد آشوب گر مردم هستند وی با اشاره به حضور میلیونی مردم در تجمع میدان انقلاب گفت: مخالفان حتی جمعیت میلیونی حاضر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابوالقاسمی: آشوبگران داعشی های خوش پوش هستند/ تجزیه طلبان خائن به وطنند

ابوالقاسمی: آشوبگران داعشی های خوش پوش هستند/ تجزیه طلبان خائن به وطنند