مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 23:072022-10-01سياسي

معنی حرف های وزیر ارتباطات فیلترینگ دائمی اینستاگرام و واتساپ است؟


عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات به تازگی در خصوص محدودیت هایی که در فضای مجازی به وجود آمده عنوان کرد در شرایط فعلی و تا زمانی نامعلوم، فیلتر شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام و واتس اپ ادامه خواهد داشت.

- عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات به تازگی در خصوص محدودیت هایی که در فضای مجازی به وجود آمده عنوان کرد در شرایط فعلی و تا زمانی نامعلوم، فیلتر شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام و واتس اپ ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه خطاب به کسب و کارهایی که روی این پتلفرم ها فعالیت می کنند گفت مردم فعالیت اقتصادی خود را به پلتفرم های ایرانی انتقال دهند.

وزیر ارتباطات اخیرا به مردم توصیه کرد تا کسب وکارهای خود را به پلتفرم های داخلی منتقل کنند؛ اما آیا این اظهارنظر به معنای فیلتر دائمی اینستاگرام و واتس اپ است؟   طی هفته گذشته محدودیت های شدیدی روی دسترسی کاربران به اینترنت بین الملل اعمال شد و در این میان وزارت ارتباطات دو پلتفرم خارجی اینستاگرام و واتساپ را فیلتر کرد.

البته بسیاری از افراد فیلترینگ اینستاگرام و واتس اپ را به دلیل اظهارات ابراهیم رییسی، رییس دولت سیزدهم که روی اهمیت اینستاگرام در اشتغال زایی تاکید کرده بود، موقتی می دانستند؛ اما اظهار نظر جدید وزیر ارتباطات از احتمالا فیلتر دائمی اینستاگرام و واتساپ حکایت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معنی حرف های وزیر ارتباطات فیلترینگ دائمی اینستاگرام و واتساپ است؟

معنی حرف های وزیر ارتباطات فیلترینگ دائمی اینستاگرام و واتساپ است؟