مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 22:272022-10-01سياسي

10 درصد مدارس خراسان جنوبی تخریبی هستند


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر 10 درصد مدارس خراسان جنوبی تخریبی بوده که بازسازی آن نیازمند کمک خیران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سیدعلیرضا موسوی نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: جنگ در اسلام بخاطر جاه طلبی، قدرت طلبی، شهرت و حکومت ممنوع و محکوم است البته آیات قرآن کریم نوع جهاد را مشخص کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به حضور دانش آموزان دواطلب در دوران دفاع مقدس، افزود: در عرصه آموزش و پرورش بحث تحول بنیادین مطرح است و باید همه صاحب نظران ما را در این مسیر کمک کنند تا در این عرصه آنچه مطلوب مقام معظم رهبری است به منصه ظهور برسانیم.

موسوی نژاد به جایگاه معلمان استان در سطح کشور اشاره کرد و افزود: رییس جمهور پرسش مهر بیست و سوم را در آغاز سال تحصیلی امسال از معلمان و دانش آموزان به این ترتیب عنوان کرد که برای افزایش بهره وری در آموزش چه اقداماتی باید انجام شود؟ و مدرسه خوب دارای چه خصوصیاتی است؟ که امیدواریم فرهنگیان و دانش آموزان استان نیز به این دو سوال پاسخ دهند تا از نظرات آنان بهره مند شویم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید، ادامه داد: پس از 2 سال وقفه تحصیلی، حضور در مدارس به دلیل شیوع ویروس کرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 درصد مدارس خراسان جنوبی تخریبی هستند

10 درصد مدارس خراسان جنوبی تخریبی هستند