مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 22:122022-10-01اقتصادي

قیمت گذاری زرشک براساس هزینه های کشاورزان باشند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: تولید زرشک با توجه به شرایط استان، هزینه های فراوانی را به کشاورزان تحمیل می کند و قیمت گذاری زرشک باید براساس هزینه های تمام شده کشاورزان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد اشرفی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی امروز در نشست کمیته اقتصادی و بازارسازی جشنواره ملی زرشک افزود: زرشک چون از کالاهای لوکس به شمار می رود و ضرورتی ندارد که در سبد خانوار وجود داشته باشد، باید قیمت گذاری آن مطابق هزینه های تمام شده باشد.

وی گفت: براساس آمار اعلام شده توسط سازمان جهاد کشاورزی، مجموع زرشک سال جاری استان حدود 20 هزار تن خواهد بود.

معاون استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: باید درخصوص محصولات کشاورزی مزیت دار خراسان جنوبی بخش خصوصی قوی داشته باشیم تا با دارا بودن کرسی در این زمینه، در تصمیم گیری اتاق بازرگانی و اتاق تعاون کشور تاثیرگذار باشیم.

وی گفت: باید پیگیری شود تا در زمان برگزاری جشنواره ملی زرشک با همکاری کترینگ های هواپیمایی حداقل در پروازهای خراسان جنوبی، بسته ای از محصولات استان استفاده شود.

اشرفی اظهار داشت: جشنواره ملی زرشک دارای 9 کمیته است که کار تعدادی از کمیته های این جشنواره در سال جاری و در صورت نیاز در سال های آینده ادامه خواهد داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت گذاری زرشک براساس هزینه های کشاورزان باشند

قیمت گذاری زرشک براساس هزینه های کشاورزان باشند