مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 21:372022-10-01اقتصادي

پرواز مازندران به استانبول راه اندازی می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت: در نشست با رایزن اقتصادی استانبول مقرر شد پرواز مازندران به ترکیه راه اندازی شود.

- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران امشب در همایش هفته گردشگری که در هتل میزبان بابلسر برگزار شد ضمن گرامیداشت این هفته و قدردانی از فعالان عرصه گردشگری با طرح سوالی اظهار کرد: باید بدانیم چه اندازه از ظرفیت های گردشگری استفاده کرده ایم و در چه جایگاهی قرار داریم.

وی با اشاره به اینکه رویکرد اداره کل گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی مازندران طبق شعار هفته گردشگری امسال رویش اندیشه های نو است: افزود: هدف ما استفاده از رویکرد نوین برای رسیدن به توسعه مطلوب است.

برزگر  یکی از سیاست های اصلی میراث فرهنگی و گردشگری را استفاده از خرد جمعی دانست و ادامه داد: تا زمانیکه همه فعالان رویکرد گردشگری نداشته باشند در توسعه این صنعت موفق نمی شویم.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری مازندران با اشاره به اینکه این استان تمام زیر شاخه های گردشگری را دارد، خاطرنشان کرد: با وجود یک هزار و 361 امامزاده در مارندران تاکنون از ظرفیت گردشگری مذهبی استان استفاده نشد.

این مسوول با بیان اینکه در گردشگری استان نگاه ما بر مبنای آمایش سرزمینی است با این رویکرد از ظرفیت بازار هدف استفاده می کنیم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرواز مازندران به استانبول راه اندازی می شود

پرواز مازندران به استانبول راه اندازی می شود