مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 21:022022-10-01سياسي

حمایت و تجاری سازی 55 طرح پژوهشی و فناورانه در کشور


55 طرح پژوهشی با هدف توسعه محصولات و خدمات در حوزه فناوری های شناختی مورد حمایت و در مرحله اجرا قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فاس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با هدف توسعه محصولات ایران ساخت، خدمات و دستیابی به دستاوردهای یکپارچه، 55 طرح پژوهشی ترکیبی از چند پایان نامه در مقاطع تحصیلات تکمیلی، در مرحله، اجرا قرار گرفت.

این تعداد از طرح های پژوهشی ترکیبی در قالب چندین مرحله فراخوان های ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی  از سوی کمیته تخصصی داوری تصویب و در مرحله اجرا قرار گرفت.

طرح های پیشنهادی محققان دراین فراخوان ها شامل ترکیبی از حداقل دو پایان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری است که در راستای اهداف پژوهشی، توسعه فناوری و خدمات شناختی و در چارچوب اولویت ­های ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی بیش از 100 طرح پژوهشی محققان، اساتید، پژوهشگران و متخصصان از مراکز و موسسات آموزش علمی و تخصصی در ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی مورد تصویب قرار گرفت که تاکنون چهل و پنج ایده و طرح پیشنهادی به اتمام رسیده است.

طرح های مصوب در این فراخوان ها در حوزه های روانشناسی، آموزش و پرورش و زبانشناسی، علوم اعصاب، مدل سازی و نگاشت مغز، مدیریت، روانشناسی و آزمون ارزیابی از سوی محققان و پژوهشگران در سط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت و تجاری سازی 55 طرح پژوهشی و فناورانه در کشور

حمایت و تجاری سازی 55 طرح پژوهشی و فناورانه در کشور