مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 20:372022-10-01بين الملل

نصرالله: به دلیل مرگ مبهم مهسا امینی، کشورهای غربی غوغا به راه انداخته اند


«دولت های پیاپی آمریکا به این درک رسیده اند که ایران کشوری مقتدری و با عزتی است و از این رو هرگز علیه این کشور جنگ راه ننداخته اند و همواره برای پیش برد نقشه های خود به داخل ایران و فتنه انگیزی و همچنین اعمال تحریم ها برای تحریک داخل روی آورده اند».

- رهبر مقاومت لبنان افزود: دولت های پیاپی آمریکا به این درک رسیده اند که ایران کشوری مقتدری و با عزتی است و از این رو هرگز علیه این کشور جنگ راه ننداخته اند و همواره برای پیش برد نقشه های خود به داخل ایران و فتنه انگیزی و همچنین اعمال تحریم ها برای تحریک داخل روی آورده اند .

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان امروز (شنبه) در مراسم بزرگداشت، علامه سید محمد علی امین عالم فقید شیعیان لبنان در شهرک شقرا ، به سخنرانی پرداخت.

این سخنرانی در شرایطی انجام می شود که دورتی شیا سفیر آمریکا در لبنان، امروز طرح پیشنهادی واشنگتن در خصوص حل و فصل تنش مرز دریایی میان لبنان با رژیم صهیونیستی را به رییس جمهور لبنان داد و حزب الله نیز پیش از این اعلام کرده بود که منتظر پاسخ آمریکاست تا اقدام مقتضی را در پیش گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، دبیرکل حزب الله لبنان در سخنان امروز خود در ابتدای سخنان خود گفت که در دو بخش قرار است سخنرانی کند، در بخش اول به مقام و بزرگداشت علامه سید محمد علی امین خواهد پرداخت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصرالله: به دلیل مرگ مبهم مهسا امینی، کشورهای غربی غوغا به راه انداخته اند

نصرالله: به دلیل مرگ مبهم مهسا امینی، کشورهای غربی غوغا به راه انداخته اند