مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 20:322022-10-01بين الملل

عضو حماس: انفجار آینده در مسجد الاقصی، منطقه را تغییر خواهد داد


عضو دفتر سیاسی جنبش حماس فلسطین به رژیم موقت صهیونیستی هشدار داد که انفجار آینده در مسجد الاقصی، شکل منطقه را تغییر خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روحی مشتهی عضو دفتر سیاسی جنبش کلی فلسطین، خطر انفجار بزرگ در الاقصی را به همراه دارد.

مشتهی در جریان سخنرانی در همایش الاقصی در خطر است که در غزه برگزار شد، گفت: انفجار آینده الاقصی، شکل منطقه را تغییر خواهد داد و سیعلم الذین ظلموا أی منقلب ینقلبون (کسانی که ستم کرده باشند به زودی خواهند دانست که به کدام بازگشتگاه، باز خواهند گشت) .

خبرگزاری سما به نقل از این مسئول حماس گزارش داد، جلوگیری از ورود مسلمانان به مسجدالاقصی، سرکوب و بازداشت آنان و تداوم حفاری در زیر مسجد باعث می شود که الاقصی در خطر باشد و منطقه نیز به تبع آن، در معرض طوفان [ناآرامی] قرار خواهد گرفت.

محمد حماده سخنگوی جنبش حماس  در شهر قدس اشغالی هم ارموز تأکید کرد که حوادث و اقدامات قهرمانانه در جنین، نابلس و سراسر شهرهای کرانه باختری، بهترین گواه برای حضور روح مقاومت است.

حماده گفت: روح انتفاضه قدس همچنان در جان و عقل مردم مقاوم فلسطین در کرانه باختری و بیت المقدس حضور دارد و شعله این انتفاضه فقط با آزادسازی قدس و مسجدالاقصی و نابودی رژیم صهیونیستی خاموش خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو حماس: انفجار آینده در مسجد الاقصی، منطقه را تغییر خواهد داد

عضو حماس: انفجار آینده در مسجد الاقصی، منطقه را تغییر خواهد داد