مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 19:172022-10-01سياسي

طعمه شدن سلبریتی ها از سیاست استکبار جهانی است


نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با تأکید بر اینکه اشتباه بزرگ سلبریتی ها ورود به کارهای غیرتخصصی است، گفت: در تمام دنیا استفاده از سلبریتی ها به عنوان طعمه ای یکی از سیاست های استکبار جهانی است.

- ابوالفضل قربانی، نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: آنچه که در روزهای اخیر رقم خورد، نقشه و برنامه ریزی بین الملل است که در این راستا به بهانه فوت خانم امینی اغتشاشات خود را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه دشمنان با توجه به شکست های پیاپی خود بهترین راه را آشوب جامعه ایران می دانند و در همین راستا با استفاده از ابزار رسانه به دنبال دستیابی به اهداف خود هستند، افزود: هدف اصلی استکبار جهانی از این اقدامات، براندازی نظام و تجزیه جمهوری اسلامی است تا در ادامه بتوانند یک قدرت بزرگ منطقه ای را از پای دربیاورند اما قطعا مانند گذشته این توطئه هم خنثی خواهد شد.

قربانی با تأکید بر اینکه در هر کشوری که تجزیه و چنددستگی رقم خورده به دنبال آن ویرانی، تخریب، قتل و غارت و ناامنی ایجاد شده است، تصریح کرد: درون کشور ما اقوام مختلفی حضور دارند که از دیرباز با آسایش کنار یکدیگر زندگی می کنند و به همین دلیل دشمنان بهترین راه را درگیری بین اقوام می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طعمه شدن سلبریتی ها از سیاست استکبار جهانی است

طعمه شدن سلبریتی ها از سیاست استکبار جهانی است