مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 19:022022-10-01سياسي

مازنی:می خواهند مسائل را بااعترافات تلویزیونی تمام کنند


رییس پیشین کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از رفتارهای غلط بخشی از حاکمیت در چندسال اخیر به دیده بان ایران گفت: قیمتها چند برابر شده اند و مردم حداقل معیشت را ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از دیده بان ایران، احمد مازنی اظهار داشت: بغض فروخفته ای که از سالها پیش وجود داشت با مرگ مهسا امینی ترکید و همه قشرهای مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی از جمله دهه هشتادیها وارد صحنه شدند.

بعد ازسال نودوشش نسل جدید شاهد وقایعی بودند که بودند شفاف سازی نشد و هر بار با یک سناریوی تکراری مساله را با اعترافات تلویزیونی و تظاهرات بعداز نماز جمعه و دستگیری و بگیروببند تمام کرده اند و مردم هم نفهمیدند بالاخره آن مساله چه شد؟ نماینده پیشین مجلس اظهار داشت: امام تعبیری داشتند که خطاب به خبرگان فرمودند شما چکار دارید که مردم حتی به خلاف مصلحت خودشان فکر می کنند.

شما انتخاب شدید برای اینکه هر چه مردم می خواهند عمل کنید.

من خواهش می کنم نروید دنبال اینکه مردم اشتباه می کنند و آنچه ما فکر میکنیم درست است را انجام دهیم.

وی افزود: در این میان صرف نظر از نگاه اعتقادی و دینی به مساله پوشش اسلامی و صرف نظر از اینکه آیا این مساله جزو اولویت های جامعه بوده است، قولهایی نیز به مردم داده شده و عمل نشده است، قیمتها چند برابر شده اند و مردم حدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازنی:می خواهند مسائل را بااعترافات تلویزیونی تمام کنند

مازنی:می خواهند مسائل را بااعترافات تلویزیونی تمام کنند