مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 18:572022-10-01سياسي

کارشناس مسائل اجتماعی: هدف دشمن از اغتشاشات از بین بردن وحدت مردم است


یکی از مهم ترین رموز پیروزی ملت ایران، وحدت است و دشمن می خواهد با از بین بردن این وحدت به هدف خود برسد.

- فاطمه شجاعیان، مدرس و کارشناس مسائل اجتماعی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، با محکوم کردن حرکت های اخیر آشوبگران در کشور اظهار کرد: اغتشاشات اخیر معلول علت هایی است که اگر شناخته و رفع نشود، در موقعیت های دیگر هم می تواند جامعه را دچار هرج و مرج کند.

وی ادامه داد: حساب دشمنان خارجی که معلوم است و از دشمن جز دشمنی انتظاری نمی رود؛ ولی اینکه دشمن خارجی توانسته است بر موج هایی که در جامعه ایجاد می شود، سوار شود و استفاده ببرد، بسیار جای تأمل دارد.

این کارشناس مسائل اجتماعی با بیان اینکه ریشه یابی وقایع در بروز یا عدم بروز آن برای آینده بسیار مؤثر است، عنوان کرد: نکته حائز اهمیت در اغتشاشات اخیر که همگی بر آن اذعان دارند، شرکت گروه های سنی 17 تا 21 سال بود که بیشترین زمان خود را در فضای مجازی سپری می کنند.

شجاعیان تصریح کرد: فضای مجازی به عنوان یکی از قدرتمندترین ابزارهای جنگ نرم عمل می کند و فعالان آن حتی می توانند آموزش های خود را در فضای واقعی هم به انجام برساند.

وی بیان کرد: اشتباه یا قصور ممکن است در هر جای دنیا اتفاق بیفتد؛ اما اینکه این موضوع اسم رمزی برای اغتشاش و اختلال در امنیت یک کشور برای دشمنان خارجی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناس مسائل اجتماعی: هدف دشمن از اغتشاشات از بین بردن وحدت مردم است

کارشناس مسائل اجتماعی: هدف دشمن از اغتشاشات از بین بردن وحدت مردم است