مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 18:572022-10-01سياسي

این میزان از خشونت در اعتراضات، کارِ مردم نیست


عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: مردم اگر اعتراض داشته باشند آن را به صورت نرم بیان می کنند؛ اینطور نیست که علیه سرمایه های خودشان اقدامی انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتالناک به نقل از فارس، لاله افتخاری نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در مورد آشوب های خیابانی اخیر و نقش تفکرات تجزیه طلبانه گفت: اغتشاشاتی که اخیرا صورت گرفته کارِ افراد تجزیه طلب بود؛ کسانی که از اولِ انقلاب و حتی پیش از آن آرزوی تجزیه ایران را داشتند و مترصد فرصتی بودند تا با پررنگ کردن افکار تجزیه طلبانه، دیدگاه های قومیتی و مسائلی از این دست به اهداف خود برسند.

وی افزود: این افراد خواستند از فرصت پیش آمده استفاده کنند و برخلاف اینکه تمام تلاششان را انجام دادند و عده ای هم به آنها کمک کردند ولی الحمدالله موفق نشدند.

افتخاری با بیان اینکه این میزان از خشونت در اعتراضات کارِ مردم نیست، تشریح کرد: تا پیش از این مردم در تعزیه شمر و یزید را می دیدند ولی این بار به صورت عینی و واقعی عملکرد شمر و یزید را دیدند؛ به آتش کشیدن ها، مردم کشی ها و هر اقدام غیرانسانی دیگری که امکان داشت، از آشوبگران سر زد.

نماینده ادوار مجلس تصریح کرد: مردم دیدند عده ای هرکاری که خواستند انجام دادند؛ اینها مردم نبودند عده ای مزدور بودند که در خیلی از جاها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این میزان از خشونت در اعتراضات، کارِ مردم نیست

این میزان از خشونت در اعتراضات، کارِ مردم نیست