مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 18:372022-10-01سياسي

هدف دشمن ایجاد دو قطبی در کشور است/ باید بر رفتار سلبریتی ها نظارت شود


همسر شهید مدافع حرم بجنوردی با تاکید بر نقش سلبریتی ها در ایجاد و تشدید اغتشاشات در جامعه، خواستار نظارت بیشتر بر رفتار سلبریتی ها شد.

- سوسن رمضانی، همسر شهید مدافع حرم فیروز حمیدی زاده در گفت وگو با خبرگزاری فارس در بجنورد، با اشاره به تاثیر اعمال سلبریتی ها در جامعه، اظهار کرد: برخی از افراد در جامعه سلبریتی ها را الگو خود قرار داده اند و باید بر رفتار سلبریتی ها به جهت تاثیر و الگو پذیری جوانان از آنها نظارت بیشتری داشته باشند.

  وی با بیان اینکه هدف دشمن از ایجاد اغتشاشات در ایران به هیچ وجه بحث حمایت از زنان و یا مردم ایران نیست، گفت: هدف دشمن از ایجاد اغتشاشات در ایران بر هم زدن آرامش در ایران و ایجاد دو قطبی بین مردم و مسئولین است.

همسر شهید مدافع حرم افزود: دشمنان ایران اگر حامی زنان بودند اوضاع و شرایط زنان در کشورهای اروپایی به این شکل نبود.

وی با بیان اینکه بحث اعتراض و اغشاش با هم تفاوت دارد، ادامه داد: مردم باید بدانند بر هم زدن آرامش جامعه و ایجاد اغتشاش و ضربه زدن به اموال عمومی با اعتراض فرق دارد و این به ضرر خود آنهاست.

رمضانی با اظهار تاسف از بروز اتفاقاتی چون به آتش کشیدن پرچم امام حسین (ع) و کتاب قرآن توسط اغتشاشگران، گفت: دشمن اگر مدافع حقوق بانوان در ایران است چرا در مقابل تحریم داروهای مورد نیاز بیمارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف دشمن ایجاد دو قطبی در کشور است/ باید بر رفتار سلبریتی ها نظارت شود

هدف دشمن ایجاد دو قطبی در کشور است/ باید بر رفتار سلبریتی ها نظارت شود