مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 18:372022-10-01سياسي

ادارات کاشمر با 2 هزار میلیارد ریال بزرگ ترین بدهکار موقوفات


رییس اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر بابیان اینکه دستگاه های اجرایی وادارات دولتی بزرگ ترین بدهکار موقوفات در کاشمر هستند، گفت: ادارات و دستگاه های اجرایی در موضوع پذیره و اجاره موقوفات بالغ بر 2 هزار میلیارد ریال به اداره اوقاف بدهکار هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشمر، حجت الاسلام حسین نیساری عصر امروز در نشست خبری به مناسبت دهه وقف اظهار کرد: وقف به عنوان یکی از راهکارهای دین مبین اسلام برای رفع نیازهای اجتماعی معرفی شده است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر با اشاره به اینکه ائمه اطهار جزو واقفین بودند و مردم را همواره به انجام وقف تشویق و توصیه می کردند، بیان کرد: بسیاری از مکان های آموزشی، حوزه های علمیه، بیمارستان، مسجد، حسینیه، حمام، احداث راه و پل ازجمله مواردی است که از گزینه وقف استفاده شده است.

وی با تأکید بر اینکه دغدغه های امروز در حوزه محیط زیست، کتاب و کتاب خوانی، قرآن، علم و فناوری جزو ضروریات جامعه است، خاطرنشان کرد: در سال های اخیر با اقداماتی که از سوی دغدغه مندان صورت گرفت 20 موقوفه در حوزه قرآن طی 5 سال اخیر در کاشمر به ثبت رسیده است.

نیساری ادامه داد: هر فردی که برای ثبت وقف جدید مراجعه می کند، مشاوره های لازم در خصوص نیازها و ضروریات جامعه انجام می شود تا فرد واقف بتواند با انتخاب هر یک از ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات کاشمر با 2 هزار میلیارد ریال بزرگ ترین بدهکار موقوفات

ادارات کاشمر با 2 هزار میلیارد ریال بزرگ ترین بدهکار موقوفات