مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 18:072022-10-01بين الملل

آمریکا: نشانه ای از تصمیم پوتین مبنی بر استفاده از سلاح هسته ای نیست


 براساس گزارش های پیشین سی ان ان به نقل از مقام های ایالات متحده، واشنگتن در چند ماه گذشته به صورت خصوصی به روسیه اعلان کرده که روی آوردن احتمالی به گزینه کاربرد تسلیحات هسته ای در جنگ اوکراین، -  براساس گزارش های پیشین سی ان ان به نقل از مقام های ایالات متحده، واشنگتن در چند ماه گذشته به صورت خصوصی به روسیه اعلان کرده که روی آوردن احتمالی به گزینه کاربرد تسلیحات هسته ای در جنگ اوکراین، پیامدهایی خواهد داشت.

وزیر دفاع آمریکا با محکوم کردن تهدیدهای هسته ای مسکو، گفته است که نشانه ای حاکی از تصمیم ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه برای کاربرد تسلیحات هسته ای در جنگ کنونی اوکراین ندیده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ لوید آستین درباره تهدیدهای مسکو با تسلیحات هسته ای در برنامه جی پی اس با اجرای فرید زکریا، افزود: آشکار بگویم که فرد تصمیم گیرنده در این باره یک نفر و آن هم رییس جمهوری روسیه است و همان گونه که پوتین تصمیم غیرمسئولانه تهاجم به اوکراین را گرفت، ممکن است برای کاربرد تسلیحات هسته ای نیز تصمیم بگیرد، اما تاکنون نشانه ای که مرا به این باور برساند که چنین تصمیمی گرفته، مشاهده نکرده ام.

  آستین افزود: پیش از این به سرگیی شویگو همتای روس خود گفته ام که این مسیر را نپیماید و از چنین رفتارهای غیرمسئولانه ای خودداری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا: نشانه ای از تصمیم پوتین مبنی بر استفاده از سلاح هسته ای نیست

آمریکا: نشانه ای از تصمیم پوتین مبنی بر استفاده از سلاح هسته ای نیست