مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 17:472022-10-01اقتصادي

سایپا در مسیر رشد قرار گرفت/ آینده روشن سایپا با اقدامات کلیدی انجام شده


ال 1400 نشـان می دهد که این صـنعت با چالش های بسـیاری روبرو بوده و این موضوع نشـات گرفته از عملکرد وزرای دولت های پیشـین اسـت .

- اخبار شرکت ها؛ در نیمه اول سـال 1400 صــنعت خودرو دچار چالش های بســیاری شد ودر آن مقطع متوســط نرخ عبور مســتقیم (تولید خودرو به صـــورت کامل ) دو خودروســـاز کشـــور به عددی حدود 10درصد رســـید و تعداد خودروهای ناقص در پارکینگ ها به شـدت افزایشی و روبه بالا بود.

پس از استقرار وزیر صمت دولت سیزدهم و تیم اجرایی او سـعی بر آن شـد، صـنعت خودرو کشور که از مسیر خود خارج شده، مجددا به ریل اصلی بازگردانده شود لذا با الگو قراردادن فرمان 8 ماده ای رییس جمهور و عارضـه یابی صـورت گرفته ، برنامه جامع صـنعت خودرو نهایی و خودروسـازان مکلف شـدند برنامه های خود نظیر افزایش تولید، جمع آوری خودروهای ناقص ، افزایش کیفیت محصـول، توسـعه سبد محصـولات و .

را ارایه و متعهد به اجرای آن باشند.

باید توجه کرد که اصـلاح فرایندهای نادرسـت و نتیجه گرفتن سـریع از آن در زمان کوتاه، کاری دشـوار و دور از دسـترس خواهد بود، ولی با پیگیری های صـورت گرفته و پروژه های تعریف شـده، اقدامات کلیدی در صنعت خودرو رقم خورد که شاید در تاریخ این صنعت کم سابقه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایپا در مسیر رشد قرار گرفت/ آینده روشن سایپا با اقدامات کلیدی انجام شده

سایپا در مسیر رشد قرار گرفت/ آینده روشن سایپا با اقدامات کلیدی انجام شده