مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 17:172022-10-01سياسي

وضعیت فرهنگی فعلی کرمانشاه قابل قبول نیست


استاندار کرمانشاه با بیان اینکه دستگاه های فرهنگی فراوانی در استان داریم، گفت: متاسفانه با این همه دستگاه فرهنگی و فعالیت های فراوان اما وضعیت فرهنگی فعلی قابل قبول نیست و باید ارتقا یابد و این موضوع نیز باید آسیب شناسی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در سال 1401  امروز شنبه (9مهر) به ریاست آیت الله علماء نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و با حضور آیت الله محمدی عراقی نماینده محترم مردم در مجلس خبرگان رهبری، بهمن امیری مقدم  استاندار، صفدری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و سایر اعضای  شورا در محل سالن جلسات بیت امام جمعه محترم برگزار گردید.

بهمن امیری مقدم در این جلسه استان خواستار ساز و کاری را برای استفاده از نظرات مردم طراحی و آماده گردد تا نظرات آحاد جامعه در ارتباط با رفع مشکلات اخذ و مورد استفاده قرار گیرد.

وی همچنین خواستار راه اندازی میز استفاده از نظرات نخبگان استان در دستگاه هایی اجرایی شد و تاکید کرد: نخبگان باید به موضوع رفع مشکلات استان و ارائه راهکارهای لازم ورود جدی کنند و جلسات مستمری با بدنه دستگاه های اجرایی داشته باشند.

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه، رفع مشکلات استان را نیازمند همدلی و همراهی همه مردم، دستگاه های اجرایی، نخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت فرهنگی فعلی کرمانشاه قابل قبول نیست

وضعیت فرهنگی فعلی کرمانشاه قابل قبول نیست