مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 17:172022-10-01سياسي

حوادث اخیر بازهم پای انقلاب بودن ملت ایران را به اثبات رساند


آشوب های اخیر که با حداقل جمعیت و راهپیمایی علیه آشوب ها که با حضور میلیونی مردم پای صحنه همراه بود، باردیگر پای انقلاب بودن ملت ایران را به اثبات رساند.

- حجت الاسلام سید احمد میرمهدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: ایران با اجرای طرح هایی چون اصلاحات اقتصادی در حوزه اقتصاد که ثبات و رشد اقتصادی را به همراه دارد و برنامه های اقتصادی که دولت با جدیت دنبال می کند و بسیاری از دولت ها به ثمربخش بودن آنها معترف هستند، به پیشرفت و موفقیت هایی دست یافته که این پیشرفت ها موجب ترس و واهمه دشمنان شده است.

وی تصریح کرد: در عرصه های بین المللی حضور و نقش ایران که بازگوکننده جایگاه و قدرت نظام است، موجی از نگرانی را دربین بدخواهان رقم زده که همین مسئله باعث شده دشمنان توطئه تجزیه ایران را در سر پرورش داده و با ایجاد آشوب و فتنه به دنبال تجزیه ایران و تضعیف آن باشند.

فعال اجتماعی و مذهبی استان مرکزی بیان کرد: موفقیت ها و پیشرفت های ایران از دید دشمنان مخفی نیست و آنها دائما مطرح می کنند که ایران در حرکت به سمت امپراطوری بزرگ است و باید جلوی جمعیت معترض چند صدنفری را به جمعیت میلیونی مخالف نظام تغییر دهند، اما این خوابی است که هیچگاه تعبیر نخواهد شد و مردم اجازه تعبیر آن را نخواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوادث اخیر بازهم پای انقلاب بودن ملت ایران را به اثبات رساند

حوادث اخیر بازهم پای انقلاب بودن ملت ایران را به اثبات رساند