مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 17:172022-10-01سياسي

فرمانده کل سپاه: انتقام خون شهدای جنایت جمعه سیاه زاهدان در دستور کار ما قرار دارد


سرلشکر سلامی در پیامی ضمن تسلیت شهادت مظلومانه پاسداران و بسیجیان حریم امنیت به ویژه شهید سید حمیدرضا هاشمی، تاکید کرد: انتقام از خون شهدای سپاه و بسیج و مردمانی که قربانی جنایت جمعه سیاه زاهدان شدند را در دستور کار خود می دانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل جهانی و تروریست های مزدور و اجیر شده توسط سرویس های امنیتی بیگانه تا سر حد شهادت ادامه خواهد داشت.

در این پیام آمده است: شهادت مظلومانه پاسداران و بسیجیان حریم امنیت، سردار رشید اسلام سید حمیدرضا هاشمی (معاون اطلاعات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان) و همرزمان شهیدش محمد امین آذر شکر، سعید برهان زهی ریگی و محمدامین عارفی در میدان پرافتخار دفاع از امنیت و آرامش مردم فهیم و غیور زاهدان را به محضر مبارک رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، آحاد ملت شریف و مجاهد ایران اسلامی به ویژه خانواده معظم آنان تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

سرلشکر سلامی تاکید کرده است: این شهیدان عالیقدر به ویژه سردار شجاع و پاکباخته شهید هاشمی عمر با برکت خود را وقف خدمت صادقانه و عاشقانه به ملت و مملکت اسلامی به ویژه استان کهن سیستان و بلوچستان و صیانت از امنیت و آرامش مردمان این منطقه نمودند، که شعاع درخشش، شکوه و عظمت آن برای همیشه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده کل سپاه: انتقام خون شهدای جنایت جمعه سیاه زاهدان در دستور کار ما قرار دارد

فرمانده کل سپاه: انتقام خون شهدای جنایت جمعه سیاه زاهدان در دستور کار ما قرار دارد