مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 17:072022-10-01سياسي

فرمانده کل سپاه: انتقام از خون شهدای سپاه و بسیج را در دستور کار خود می دانیم


انتقام از خون شهدای سپاه و بسیج و مردمانی که قربانی جنایت جمعه سیاه زاهدان شدند  را در دستور کار خود می دانیم و به مردمان صبور و نجیب این استان اطمینان می دهیم راه سردار سرافراز شهید حمیدرضا هاشمی و دیگر شهیدان بخون خفته  در مقابله فداکارانه .

- سرلشکر سلامی: انتقام از خون شهدای سپاه و بسیج و مردمانی که قربانی جنایت جمعه سیاه زاهدان شدند  را در دستور کار خود می دانیم و به مردمان صبور و نجیب این استان اطمینان می دهیم راه سردار سرافراز شهید حمیدرضا هاشمی و دیگر شهیدان بخون خفته  در مقابله فداکارانه و بی وقفه با توطئه های استکبار جهانی و تروریست های مزدور و اجیر شده توسط سرویس های امنیتی بیگانه تا سر حد شهادت ادامه خواهد داشت.

سرلشکر سلامی در پیامی شهادت پاسداران و بسیجیان حریم امنیت،سردار سید حمیدرضا هاشمی ( معاون اطلاعات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان) و همرزمان شهیدش را تبریک و تسلیت گفت.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازسپاه نیوز؛ متن پیام سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه به این شرح است:   شهادت مظلومانه پاسداران و بسیجیان حریم امنیت ،  سردار رشید اسلام سید حمیدرضا هاشمی ( معاون اطلاعات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان) و همرزمان شهیدش محمد امین آذر شکر،سعید برهان زهی ریگی و محمد امین عارفی در میدان پرافتخار دفاع از امنیت و آرامش مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده کل سپاه: انتقام از خون شهدای سپاه و بسیج را در دستور کار خود می دانیم

فرمانده کل سپاه: انتقام از خون شهدای سپاه و بسیج را در دستور کار خود می دانیم