مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 17:022022-10-01سياسي

نبود «متولی واحد» یکی از آسیب های حوزه فرهنگ است


یکی از مشکلات و آسیب های حوزه فرهنگ نبود یک متولی واحد و در کنار آن دستگاه های همراه است و تعدد رهبری برنامه های فرهنگی در برخی مجموعه ها یک آسیب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان کرمانشاه، علی صفدری در نشست شورای فرهنگ عمومی استان که امروز در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار داشت: یکی از وظایف تعریف شده برای شورای فرهنگ عمومی تشکیل کارگروه علمی و مشورتی است که دستور کار، پیشنهادات و راهبردها را مورد بررسی قرار می دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در جلسه گذشته شورای فرهنگ عمومی پنج موضوع به عنوان مصوبات اصلی مطرح شد، افزود: از این موارد دو موضوع امید و نشاط در جامعه و نیز هفتگی جلساتی تشکیل شد.

صفدری عنوان کرد: در زمینه تصمیم گیری راجع به موضوع ایجاد امید و نشاط در جامعه گفتگوی مفصلی با نخبگان صورت گرفت که این نخبگان متشکل از نخبگان دانشگاهی، حوزه علمیه.

بودند که ره آورد گفتگو با آنها 330 نکته اطلاع رسانی شامل هفت کلید واژه است که در این سرفصل های ویژه دسته بندی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: یک هزار نفر ساعت کار مشورتی، علمی و مطالعاتی برای موضوع امید و نشاط با تمرکز بر داده های استخراج شده از جامعه نخبگان صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود «متولی واحد» یکی از آسیب های حوزه فرهنگ است

نبود «متولی واحد» یکی از آسیب های حوزه فرهنگ است