مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 16:522022-10-01اقتصادي

ضریب اقامت گردشگران در استان قزوین به 70 درصد رسیده است


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: ضریب اقامت گردشگران در فضاهای اقامتی قزوین در 6 ماهه نخست سال 70 درصد بوده است که رقم خوبی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علیرضا خزائلی در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه که ظهر امروز در سالن جلسات اداره کل میراث فرهنگی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به کاهش آمار کرونا و کنترل آن و افتتاح واحدهای بومگردی در الموت و شهر صنعتی البرز امیدواریم شاهد ایامی پر رونق در گردشگری باشیم.

وی افزود: واگذاری گراند هتل دغدغه ای بود که در سفر ریاست جمهوری به استان مطرح شد و پس از سفر نیز نهاد پیگیری های ویژه ای را صورت داده که در همین هفته فراخوان جذب منتشر می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین خاطر نشان کرد: در حال حاضر 120 راهنمای گردشگری دارای کارت داریم که البته به جز این راهنماها، برخی گروه ها نیز به راهنمایی گردشگران می پردازند.

این مقام مسئول ادامه داد: به مناسبت هفته گردشگری افتتاح چند پروژه کلید خورده که از جمله آن ها می توان به اقامتگاه بومگردی در الموت شرقی، فاز اول مجتمع تفریحی اقامتی دریاچه اوان و مجتمع گردشگری کشاورزی در طارم سفلی اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضریب اقامت گردشگران در استان قزوین به 70 درصد رسیده است

ضریب اقامت گردشگران در استان قزوین به 70 درصد رسیده است