مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 16:472022-10-01اقتصادي

تعادل بخشی منابع آب اصلی ترین راهبرد مدیریت آب در خراسان رضوی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، علیرضا طاهری، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی صبح شنبه در جلسه طرح تحول آب استان خراسان رضوی با اشاره به آخرین وضعیت منابع آبی در استان و میزان نزولات جوی در سال آبی گذشته، - مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: مهمترین و اصلی ترین راهبرد مدیریت آب در استان تعادل بخشی منابع آب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، علیرضا طاهری، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی صبح شنبه در جلسه طرح تحول آب استان خراسان رضوی با اشاره به آخرین وضعیت منابع آبی در استان و میزان نزولات جوی در سال آبی گذشته، اظهار کرد: مهمترین و اصلی ترین راهبرد مدیریت آب در استان تعادل بخشی منابع آب است.

طاهری بیان کرد: در شرایط فعلی که استان با شرایط خاصی به لحاظ میزان ذخایر منابع آب در دو بخش سطحی و زیرزمینی قرار دارد اجرای پروژه های طرح تعادل بخشی با کمک تمامی ذینفعان به ویژه خود کشاورزان و بهره برداران مهمترین راه گذر و پشت سر گذاشتن این شرایط خاص می باشد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی با بیان اینکه از ابتدای سال 1401 تاکنون 475 حلقه چاه غیرمجاز در استان مسلوب و المنفعه شده است، یادآور شد: این آمار در 8 سال گذشته 16 هزار حلقه چاه غیرمجاز بوده که با کمک تمامی دستگاه های ذیربط و حمایت بخش ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعادل بخشی منابع آب اصلی ترین راهبرد مدیریت آب در خراسان رضوی است

تعادل بخشی منابع آب اصلی ترین راهبرد مدیریت آب در خراسان رضوی است