مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 16:272022-10-01سياسي

حبیبی: هیچ هنرمندی از آتش زدن قرآن کریم و پرچم ایران خوشحال نیست


محمد حبیبی هنرمند حوزه هنرهای تجسمی گفت: هیچ هنرمندی از آتش زدن قرآن کریم و پرچم ایران خوشحال نیست، فکر می کنم بهترین کار هنرمندان ایرانی است که با صبر و متانت بر این اتفاقت دامن نزنند و دست در دست هم به آبادی میهن بپردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس، محمد حبیبی هنرمند هنرهای تجسمی در رابطه با اتفاقات اخیر کشور بیان کرد: آنچه جامعه ما در حال حاضر به آن احتیاج دارد وحدت و همدلی است که در قرآن کریم هم به آن اشاره شده است که وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا، در این وحدت و همدلی و دوری از کینه ورزی است که می توانیم از فرهنگ غنی کشورمان صحبت کنیم.

وی ادامه داد: آنچه مسلم است این است که آن کشوری که دارای تاریخی غنی است نمی تواند از کینه خالی شود، در اتفاقاتی که چند روز اخیر در کشور افتاد، جوانانی وجود دارند که با احساسات وارد میدان شده و باید سخنان این افراد شنیده شود، ولی از طرفی آنچه نشان از دشمنی دارد قابل قبول نیست و باید مطابق با قانون با آن برخورد شود.

این هنرمند حوزه هنرهای تجسمی در پایان خاطرنشان کرد: هیچ هنرمندی از آتش زدن قرآن کریم و پرچم ایران خوشحال نیست، فکر می کنم بهترین کار هنرمندان ایرانی است که با صبر و متانت بر این اتفاقت دامن نزنند و دست در دست هم به آبادی میهن بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حبیبی: هیچ هنرمندی از آتش زدن قرآن کریم و پرچم ایران خوشحال نیست

حبیبی: هیچ هنرمندی از آتش زدن قرآن کریم و پرچم ایران خوشحال نیست