مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 15:172022-10-01فناوري

گردشگری هوشمند می شود/ توسعه زیرساخت ها برای فعالیت کسب وکارهای مجازی


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به ظرفیت های بسیار گردشگری برای استفاده از فناوری اطلاعات، گفت: فناوری اطلاعات هم سفر را تسهیل می کند و هم می تواند موجب افزایش فروش صنایع دستی و اشتغال زایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گردشگری خبرگزاری فارس، عیسی زارع پور در دومین همایش توسعه گردشگری ایران کهن با خلاقیت و نگاه دانش بنیان که صبح امروز در کوشک باغ هنر منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد برگزارشد، اظهار کرد: فناوری اطلاعات می تواند تمام حوزه ها از جمله گردشگری را متحول کند.

فناوری اطلاعات با سرعت شتابان در حال تحول است و به این دلیل که ذات آن تحول زا است، می تواند با فناوری ها سرعت تحول را به بخش های مختلف منتقل کند.

  وی با بیان اینکه سفر به واسطه رشد و توسعه فناوری اطلاعات تسهیل شده است از کسب اطلاعات از مقصد، شناسایی بهترین و کوتاه ترین مسیر، اطلاع از آب هوا و راه ها، اطلاع از تجارب دیگران، اطلاع از اقامتگاه ها به عنوان بخشی از ظرفیت هایی نام برد که این ابزار فراهم کرده است.

  وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: ظرفیت هایی جدیدی در این حوزه به وجود آمده است که ارائه های امروز نیز نشانگر این بود در این حوزه عقب نیستیم و با دنیا رقابت می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری هوشمند می شود/ توسعه زیرساخت ها برای فعالیت کسب وکارهای مجازی

گردشگری هوشمند می شود/ توسعه زیرساخت ها برای فعالیت کسب وکارهای مجازی