مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 14:472022-10-01فرهنگي

‍ حمایت از طرح های مستند منطبق با زیست بوم استان ها


از طرح های فرهنگی مستند منطبق با زیست بوم استان اردبیل حمایت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، امیر رجبی بعدازظهر امروز در نشست مستندسازان استان اردبیل با مدیر دفتر هنرهای تصویری معاونت راهبری استان ها و مسئول استان های مرکز و آناتولی است.

رییس حوزه هنری استان اردبیل تصریح کرد: در همین راستا حوزه هنری از طرح های هنرمندان به ویژه در زمینه فیلم مستند در گستره این موضوع حمایت خواهد کرد.

انتظار داریم طرح ها بهتری از هنرمندان اردبیل شاهد باشیم در ادامه، امیرعباس شهدوست مدیر دفتر هنرهای تصویری معاونت راهبری استان های حوزه هنری اولویت اصلی را طرح های منطبق با سند زیست بوم مراکز استانی اعلام کرد و گفت: استان اردبیل هم از لحاظ سوژه و هم از لحاظ هنرمند و مستندساز دارای پتانسیل و ظرفیت بالایی بوده و انتظار داریم طرح های بیشتر و بهتری را از طرف هنرمندان این استان شاهد باشیم.

محدودیت زمانی در خصوص ارسال طرح ها وجود ندارد  وحید شاهی مسئول استان های مرکز مستند سوره با بیان اینکه رویکرد جدید مرکز مستند به تمرکززدایی و گفتمان فرا تهران اشاره کرده و حمایت عملی و جدی از هنرمندان استانی و طرح های مبتنی بر زیست بوم و مسائل بومی استان ها را از اولویت های اصلی مرکز مستند سوره دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‍ حمایت از طرح های مستند منطبق با زیست بوم استان ها

‍ حمایت از طرح های مستند منطبق با زیست بوم استان ها